Att hitta jobb är enklare än någonsin med våra nya filter.Prova här!

Kundtjänstmedarbetare till Företag i Lund

OmrådeStaffanstorp
Publicerad2025-01-08
Ansök senastÖppet tills vidare

Om jobbet

Trivs du i en dynamisk arbetsmiljö där du får vara del av en spännande tillväxtresa? Har du erfarenhet inom service och kundbemötande samt vill lära dig mer inom energibranschen? Välkommen med din ansökan redan idag!

Om tjänsten

Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att företaget har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och företaget en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Om företaget

Företaget arbetar inom energi och hållbara lösningar med målet att leda utvecklingen av framtidens energi. De fokuserar på att använda naturresurser effektivt och skapa lokala energilösningar som bidrar till miljöfördelar och hållbar tillväxt.

Med över 200 000 energiavtal och 500 medarbetare erbjuder företaget tjänster inom el, värme, kyla, gas, fiber och entreprenad och är verksamma i södra sverige, med flera dotterbolag och samarbetspartners som stärker vår verksamhet.

Mer information om företaget ges vid intervjutillfälle.

Arbetsuppgifter

Som kundservicemedarbetare är du en central del av företagets kundsupport och ansvarar för att säkerställa en högkvalitativ serviceupplevelse för kunderna. Ditt uppdrag innebär att hantera inkommande ärenden via telefon, e-post och chatt på ett professionellt och serviceinriktat sätt. Du utför även enklare administrativa uppgifter, såsom att registrera och uppdatera listor och annan dokumentation. För att kunna ge korrekt och relevant information till kunder förväntas du hålla dig uppdaterad om företagets utbud av produkter och tjänster.

• Hantera ärenden via telefon, mejl och chatt
• Registrera och uppdatera listor

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper

• Avslutad gymnasial utbildning
• Arbetslivserfarenhet inom kundservice, meriterande med erfarenhet av kundservice via telefon inom energibranschen eller annan teknisk supporterfarenhet
• God dator och systemvana
• Svenska och engelska, i tal och skrift

För att trivas i denna roll är du en person med en positiv attityd som tar ansvar för dina arbetsuppgifter och säkerställer att de utförs med hög kvalitet. Du är lösningsorienterad och har ett genuint intresse för att samarbeta med kollegor för att leverera bästa möjliga service till kunderna. Du uppskattar en dynamisk arbetsmiljö där både förändringar och ett högt tempo är en naturlig del av vardagen.

Övrig information

Start: Omgående
Plats: Lund
Lön: Fast lön enligt överenskommelse

Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan.

Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.

Välkommen med din ansökan!

Bravura Sverige AB

FöretagBravura Sverige AB
Visa alla jobb för Bravura Sverige AB

Liknande jobb

Summer Energy 2025 – Sommarjobb på Fortum

Fortum Sverige AB

Solna1/7 - 2/9
Rekommenderat