Säljare till Telias butik i Nacka
Om jobbet
Vill du bli en del av ett energiskt team som älskar att arbeta mot mål , kvalitativt kundbemötande och att tävla ? Som säljare i Telias butik i Nacka är din uppgift att förstå varje kunds behov av tjänster och produkter och baserat på det skapa anpassade lösningar .
Jag heter Rickard Quist och är Store Leader med fokus på att coacha och stötta teamet . Det jag älskar med mitt jobb är variationen och ständigt lärande . Vår vardag består av att stötta kunder att hitta rätt produkter i både vardag -, och arbetsliv . Ärenden handlar om allt från passande bredbandsabonnemang , tv- paket , senaste mobilen men också hur företagskunder kan sätta upp eller förbättra sin telefonväxel . Telia ligger i framkant vad gäller dessa tjänster och produkter och våra medarbetare är experter vad gäller kundlösningar .
Vi söker dig som sätter kunden först , är förtroendeingivande , initiativtagande och motiveras av att sälja . Tidigare erfarenhet från serviceyrken är en fördel .
Vi erbjuder dig förutsättningar att utvecklas . Rollen varvas med roliga tävlingar , teamaktiviteter , utbildning och erfarenhet från ett av Sveriges starkaste varumärken . Vi vill stötta dig att utvecklas både yrkesmässigt och på ett personligt plan. Hos oss blir du en del av ett produktivt , motiverande och välkomnade företag där alla kan vara sig själva .
Intresserad ? Vänta inte , ansök nu om du vill bli en del av vårt team!
Sista ansökningsdatum är 2025-01-28
Vill veta mer om jobbet är du välkommen att kontakta mig på [email protected]
Praktiska krav för den här rollen är att du har en gymnasieexamen och att du är flytande på både svenska och engelska .
För att kunna hantera dina personuppgifter på ett säkert sätt , ber vi dig att ansöka via vårt rekryteringssystem . Urval och intervjuer sker löpande , tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum ( notera att slutkandidater omfattas av bakgrundskontroll ).
Welcome to Telia - Let's make better happen!
Jag heter Rickard Quist och är Store Leader med fokus på att coacha och stötta teamet . Det jag älskar med mitt jobb är variationen och ständigt lärande . Vår vardag består av att stötta kunder att hitta rätt produkter i både vardag -, och arbetsliv . Ärenden handlar om allt från passande bredbandsabonnemang , tv- paket , senaste mobilen men också hur företagskunder kan sätta upp eller förbättra sin telefonväxel . Telia ligger i framkant vad gäller dessa tjänster och produkter och våra medarbetare är experter vad gäller kundlösningar .
Vi söker dig som sätter kunden först , är förtroendeingivande , initiativtagande och motiveras av att sälja . Tidigare erfarenhet från serviceyrken är en fördel .
Vi erbjuder dig förutsättningar att utvecklas . Rollen varvas med roliga tävlingar , teamaktiviteter , utbildning och erfarenhet från ett av Sveriges starkaste varumärken . Vi vill stötta dig att utvecklas både yrkesmässigt och på ett personligt plan. Hos oss blir du en del av ett produktivt , motiverande och välkomnade företag där alla kan vara sig själva .
Intresserad ? Vänta inte , ansök nu om du vill bli en del av vårt team!
Sista ansökningsdatum är 2025-01-28
Vill veta mer om jobbet är du välkommen att kontakta mig på [email protected]
Praktiska krav för den här rollen är att du har en gymnasieexamen och att du är flytande på både svenska och engelska .
För att kunna hantera dina personuppgifter på ett säkert sätt , ber vi dig att ansöka via vårt rekryteringssystem . Urval och intervjuer sker löpande , tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum ( notera att slutkandidater omfattas av bakgrundskontroll ).
Welcome to Telia - Let's make better happen!
Telia Sverige AB
FöretagTelia Sverige AB
Visa alla jobb för Telia Sverige AB