
Kundeservicemedarbeider for Mercedes-Benz på Kreta
Om jobbet
Er du en bilentusiast? Da kan du være akkurat den vi ser etter til Teleperformances kundeserviceteam for Mercedes-Benz, et av de mest kjente bilmerkene. Vi søker norsktalende medarbeidere som vil være hovedkontaktpunktet for kundehenvendelser og representere Mercedes-Benz, den fremste tyske produsenten av biler, busser og lastebiler.
Bli en del av et dedikert team som streber etter å levere en førsteklasses kundeopplevelse samtidig som du bygger ditt profesjonelle nettverk, forbedrer dine kommunikasjonsevner og styrker din CV!
Dine oppgaver: Være hovedkontaktpunkt for kundehenvendelser og representere et av verdens mest anerkjente bilmerker
Bruke telefon, e-post og chat for å tilby en sømløs kundeopplevelse
Svare på henvendelser om produkter og tjenester og gi ekspertråd om diverse bilrelaterte emner
Håndtere kundeproblemer profesjonelt og raskt
Tilby nøyaktig og effektiv veihjelp
Din profil: Flytende i norsk og har svært gode engelskkunnskaper
Erfaring fra kundestøtte/kundeservice er en fordel, men ikke et krav
Sterke kommunikasjonsevner
Teknisk kunnskap og læringsvilje
En positiv, ansvarsbevisst og eventyrlysten holdning
Interesse for biler er en stor fordel
Det vi tilbyr: Full støtte til flytting (flybillett til Chania, henting og bringing - uten kostnad for deg)
Gratis bolig eller ekstra boligbonus gjennom hele ansettelsesperioden
Konkurransedyktig lønn pluss to ekstra månedslønner per år
Et sjenerøst bonussystem
Verv-en-venn: Ta med en venn og få opptil 3,500 i vervingsbonus (avhengig av språk)
Helse- og sykeforsikringsfordeler samt mange andre rabatter
Arbeid for et Great Place to Work-sertifisert firma som fremmer mangfold
Håper vi har vekket interessen din og at du er klar for ditt neste store eventyr. Vi ses!
Bli en del av et dedikert team som streber etter å levere en førsteklasses kundeopplevelse samtidig som du bygger ditt profesjonelle nettverk, forbedrer dine kommunikasjonsevner og styrker din CV!
Dine oppgaver: Være hovedkontaktpunkt for kundehenvendelser og representere et av verdens mest anerkjente bilmerker
Bruke telefon, e-post og chat for å tilby en sømløs kundeopplevelse
Svare på henvendelser om produkter og tjenester og gi ekspertråd om diverse bilrelaterte emner
Håndtere kundeproblemer profesjonelt og raskt
Tilby nøyaktig og effektiv veihjelp
Din profil: Flytende i norsk og har svært gode engelskkunnskaper
Erfaring fra kundestøtte/kundeservice er en fordel, men ikke et krav
Sterke kommunikasjonsevner
Teknisk kunnskap og læringsvilje
En positiv, ansvarsbevisst og eventyrlysten holdning
Interesse for biler er en stor fordel
Det vi tilbyr: Full støtte til flytting (flybillett til Chania, henting og bringing - uten kostnad for deg)
Gratis bolig eller ekstra boligbonus gjennom hele ansettelsesperioden
Konkurransedyktig lønn pluss to ekstra månedslønner per år
Et sjenerøst bonussystem
Verv-en-venn: Ta med en venn og få opptil 3,500 i vervingsbonus (avhengig av språk)
Helse- og sykeforsikringsfordeler samt mange andre rabatter
Arbeid for et Great Place to Work-sertifisert firma som fremmer mangfold
Håper vi har vekket interessen din og at du er klar for ditt neste store eventyr. Vi ses!
Sprio AB
FöretagSprio AB