Victoriahem AB

Förvaltare med personalansvar till Bro

Publicerad2024-12-04
Ansök senast2025-05-23

Om jobbet

Välkommen till Victoriahem, ett fastighetsbolag där både hyresgäster och personal trivs! Att vi har kommit så här långt är tack vare alla drivna, engagerade och kunniga medarbetare. Vår arbetsmetod är frihet under ansvar, tillsammans med en prestigelös anda som gör att vi vågar tänka nytt och prova nya idéer. Vi tar idag hand om ca 40 000 familjers hem och vi fortsätter växa. Nu hoppas vi att även du vill vara med på vår resa!

Om tjänsten

Nu söker vi enresultatorienterad och engagerad fastighetsförvaltare som drivs av att skapa långsiktigt värde i våra fastigheter. Hos oss får du möjlighet att arbeta i en snabbfotad miljö där affärsmässighet, utveckling och hög kvalitet står i fokus. Som fastighetsförvaltare kommer du att spela en central roll i att driva vår verksamhet framåt, säkerställa nöjda kunder och leverera på våra affärsmål. Till den här rollensöker vi därför dig som har affärsförståelse, förmåga att identifiera möjligheter och som inte är rädd för att ta initiativ för att nå framgång.

Vårt fastighetsbestånd i Bro består av 540 lägenheter. Teamet består av 5 personer. I rollen som förvaltare har du personalansvar för två fastighetstekniker och en miljövärd.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

Huvudansvar för planerat underhåll och löpande förvaltning

Arbetsledning och formellt personalansvar för två fastighetstekniker och en miljövärd

Upprätta och följa upp drift- och underhållsplaner genom att driva förändrings- och förbättringsarbete

Arbeta fram investeringsbeslut

Handla upp och beställa åtgärder av entreprenörer i samråd med områdeschef

Kontakt med hyresgäster

Löpande kontakt med myndigheter och övriga intressenter i området

Kontinuerliga avstämningar med driftsorganisationen med målsättning att optimera fastighetens värme, ventilation och andra tekniska system

Din profil

För att vara aktuell för den här rollen hos oss ser vi att du har ett par års erfarenhet av arbete med förvaltning av bostadsfastigheter i en affärsdriven organisation. Du har troligtvis arbetat som förvaltare, teknisk förvaltare, driftledare eller projektledare i fastighetsbranschen.I dina tidigare roller har du fått erfarenhet av personalledning och att driva projekt - kunskaper och erfarenheter som du vill fortsätta utveckla tillsammans med oss.

Utbildningsmässigt har du en högskole- eller KY-utbildning eller motsvarande, alternativt gymnasiekompetens i kombination med relevant yrkeserfarenhet inom fastighetsförvaltning. Du har goda kunskaper i Officepaketet, Excel i synnerhet. Då arbetet innebär att du behöver kunna förflytta dig under arbetstid är även B-körkort och tillgång till egen bil ett krav för tjänsten.

Vi erbjuder dig

Victoriahem är ett bolag med korta beslutsvägar där frihet under ansvar gäller. Som förvaltare får du en självständig roll där du kan bidra med din kompetens och ambition till bolaget på flera nivåer. Du kommer att utmanas men också stöttas i din utveckling.

Övrig information

Start: Enligt överenskommelse

Omfattning: Heltid

Placering: Bro

Bakgrundskontroll och testerär en del av rekryteringsprocessen



Ansökan

Vi kommer löpande att läsa ansökningarna, så sök gärna så snart som möjligt. Du söker via vår karriärsida. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta områdeschef Stefan Malmsten på stefan.malmsten@victoriahem.se.

Varmt välkommen med din ansökan!

Victoriahem AB

FöretagVictoriahem AB

Sök efter fler liknande jobb

Liknande jobb

Summer Energy 2025 – Sommarjobb på Fortum

Fortum Sverige AB

Solna7/1 - 9/2
Rekommenderat