
Ekonomiassistent på deltid till Stockholm
Om jobbet
Är du en engagerad och noggrann ekonomiassistent och söker efter en ny möjlighet på deltid i Stockholm? Vi söker en driven person som kan bidra till vår kunds ekonomiteam och stärka deras ekonomiska processer.
Mer om tjänstenSom ekonomiassistent kommer du att vara en central del av kundens ekonomiavdelning med fokus på ekonomiadministration. Rollen erbjuder en flexibel arbetstid som kan anpassas efter dina behov, och du kommer att få möjlighet att utveckla dina kompetenser och lära av erfarna kollegor.
Ansvarsområden och arbetsuppgifter Kund- och leverantörsreskontra
In- och utbetalningar
Fakturering, påminnelser och inkasso
Löpande bokföring och övrig ekonomiadministration
Vår kund använder Visma Business som sitt ekonomisystem. I tjänsten kommer du också få möjlighet att lära mer om och varabehjälpligvid månads- och årsbokslut.
Kvalifikationer och egenskaper Utbildning inom ekonomi eller motsvarande arbetslivserfarenhet
Ett par års erfarenhet av arbete med fakturahantering och reskontra
Goda kunskaper i Excel och erfarenhet av ekonomisystem
Kommunikationsförmåga på svenska och engelska
Analytisk och noggrann med ett öga för detaljer
Vi söker dig som är proaktiv och som trivs i en dynamisk miljö. Förmåga att arbeta både självständigt och i team är viktigt för rollen.
Anställningsform och arbetsplatsTjänsten är ett deltidsuppdrag på cirka 60%med möjlighet till flexibel arbetstid. Du kommer att vara placerad hos vår kund i centrala Stockholm. Uppdraget är initialt 6 månader med chans till förlängning.
Startdatum: Omedelbart eller enligt överenskommelse
Kontakt och ansökanFör frågor rörande tjänsten, vänligen kontakta Linda Gadd på [email protected]. Vi ser fram emot din ansökan!
Varmt välkommen med din ansökan!
Mer om tjänstenSom ekonomiassistent kommer du att vara en central del av kundens ekonomiavdelning med fokus på ekonomiadministration. Rollen erbjuder en flexibel arbetstid som kan anpassas efter dina behov, och du kommer att få möjlighet att utveckla dina kompetenser och lära av erfarna kollegor.
Ansvarsområden och arbetsuppgifter Kund- och leverantörsreskontra
In- och utbetalningar
Fakturering, påminnelser och inkasso
Löpande bokföring och övrig ekonomiadministration
Vår kund använder Visma Business som sitt ekonomisystem. I tjänsten kommer du också få möjlighet att lära mer om och varabehjälpligvid månads- och årsbokslut.
Kvalifikationer och egenskaper Utbildning inom ekonomi eller motsvarande arbetslivserfarenhet
Ett par års erfarenhet av arbete med fakturahantering och reskontra
Goda kunskaper i Excel och erfarenhet av ekonomisystem
Kommunikationsförmåga på svenska och engelska
Analytisk och noggrann med ett öga för detaljer
Vi söker dig som är proaktiv och som trivs i en dynamisk miljö. Förmåga att arbeta både självständigt och i team är viktigt för rollen.
Anställningsform och arbetsplatsTjänsten är ett deltidsuppdrag på cirka 60%med möjlighet till flexibel arbetstid. Du kommer att vara placerad hos vår kund i centrala Stockholm. Uppdraget är initialt 6 månader med chans till förlängning.
Startdatum: Omedelbart eller enligt överenskommelse
Kontakt och ansökanFör frågor rörande tjänsten, vänligen kontakta Linda Gadd på [email protected]. Vi ser fram emot din ansökan!
Varmt välkommen med din ansökan!
Andara Group AB
FöretagAndara Group AB