Om jobbet
Tillsammans med vår kundsöker vi en engagerad och noggrann redovisningsekonom. Om du har en passion för siffror och analyseroch är redo att ta nästa steg i din karriär, då kan detta vara möjligheten för dig!
Om tjänstenSom redovisningsekonom kommer du att ansvara för att hantera och förbättra redovisningsprocesser och finansiell rapportering. Du kommer arbeta i en snabbrörlig konsultmiljö där du får möjlighet att använda din analytiska förmåga och din expertis inom redovisning.
Ansvarsområden Löpande bokföring och hantering av redovisningsfrågor
Upprättande av månads- och årsbokslut
Kund- och leverantörsreskontra
Moms- och skatteredovisning
Internkontroll och analys av finansiella data
Delta i budget- och prognosarbete
Du blir en del av en större ekonomiavdelning och denna tjänst är ny på företaget. Vår kund arbetar i Microsoft Business Central.
Kvalifikationer Examen inom ekonomi eller motsvarande arbetslivserfarenhet
Minst 3 års erfarenhet inom redovisning från ax till limpa
Goda kunskaper i Excel och erfarenhet av flera olika ekonomisystem
Förmåga att kommunicera effektivt på både svenska och engelska
Analytisk och lösningsorienterad med hög noggrannhet
Din profil
Vi söker dig som är proaktiv och ansvarstagande med en stark förmåga att arbeta både självständigt och i team. Du har ett öga för detaljer och drivs av att förbättra arbetsprocesser och bidra till företagets ekonomiska framgång.
Anställningsvillkor och arbetsplatsTjänsten är en heltidstjänst placerad i Solna. Vår kund erbjuder möjlighet till hybrid en till två dagar i veckan. Tjänsten är en direktrekrytering.
Startdatum: Enligt överenskommelse
Kontakt och ansökanFör frågor om tjänsten, vänligen kontakta rekryteringsansvarig Linda Gadd på [email protected].
Varmt välkommen med din ansökan!
Om tjänstenSom redovisningsekonom kommer du att ansvara för att hantera och förbättra redovisningsprocesser och finansiell rapportering. Du kommer arbeta i en snabbrörlig konsultmiljö där du får möjlighet att använda din analytiska förmåga och din expertis inom redovisning.
Ansvarsområden Löpande bokföring och hantering av redovisningsfrågor
Upprättande av månads- och årsbokslut
Kund- och leverantörsreskontra
Moms- och skatteredovisning
Internkontroll och analys av finansiella data
Delta i budget- och prognosarbete
Du blir en del av en större ekonomiavdelning och denna tjänst är ny på företaget. Vår kund arbetar i Microsoft Business Central.
Kvalifikationer Examen inom ekonomi eller motsvarande arbetslivserfarenhet
Minst 3 års erfarenhet inom redovisning från ax till limpa
Goda kunskaper i Excel och erfarenhet av flera olika ekonomisystem
Förmåga att kommunicera effektivt på både svenska och engelska
Analytisk och lösningsorienterad med hög noggrannhet
Din profil
Vi söker dig som är proaktiv och ansvarstagande med en stark förmåga att arbeta både självständigt och i team. Du har ett öga för detaljer och drivs av att förbättra arbetsprocesser och bidra till företagets ekonomiska framgång.
Anställningsvillkor och arbetsplatsTjänsten är en heltidstjänst placerad i Solna. Vår kund erbjuder möjlighet till hybrid en till två dagar i veckan. Tjänsten är en direktrekrytering.
Startdatum: Enligt överenskommelse
Kontakt och ansökanFör frågor om tjänsten, vänligen kontakta rekryteringsansvarig Linda Gadd på [email protected].
Varmt välkommen med din ansökan!
Andara Group AB
FöretagAndara Group AB