Manager/ka Marketingu i Customer Experience
Om jobbet
Do naszego zespołu zorientowanego na klienta poszukujemy doświadczonej i zmotywowanej osoby na stanowiskoManagera/ki Marketingu i Customer ExperienceMiejsce pracy: Wrocław
Twoja rola:
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
budowanie strategii marketingowej i czynny udział w jej wdrożeniu
kontrola realizacji wdrożonej strategii oraz ocena efektywności w odniesieniu do wyników sprzedaży
współpraca z Działem Sprzedaży w celu zwiększenia efektywności sprzedaży i odpowiedzialność za działania związane z generowaniem leadów (B2B)
współpraca z Działem Cyfrowych Produktów i Transformacji nad rozwojem i promocją produktów
analizowanie i raportowanie efektywności działań marketingowych
zarządzanie budżetem marketingowym
dbanie o wizerunek firmy oraz zwiększanie świadomości marki
zarządzanie współpracą z zewnętrznymi dostawcami usług marketingowych
koordynacja działań marketingowych z innymi działami firmy
tworzenie i koordynacja kampanii reklamowych
tworzenie i wdrażanie działań z zakresu marketingu internetowego
współpraca z agencjami reklamowymi i PR-owymi
tworzenie i nadzorowanie działań z zakresu analizy danych marketingowych
badania rynku - analiza trendów, konkurencji i preferencji klientów
zarządzanie i współtworzenie Customer Experience w organizacji
opracowywanie planów i priorytetyzacja inicjatyw związanych z doskonaleniem doświadczeń klienta i nadzór nad ich realizacją
analiza procesów biznesowych w punktach styku klienta, w całym cyklu życia klienta, opracowywanie zmian w ścieżkach klienta (B2B)
monitorowanie jakości poziomu obsługi klienta w różnych punktach styku dla poszczególnych kanałów sprzedaży i segmentów klienckich
ilościowa i jakościowa analiza głosu klienta
Nasza oferta
Osobie zatrudnionej na stanowisku Managera/ki Działu Marketingu i Customer Experience gwarantujemy niecodzienne projekty, ciekawe wyzwania i możliwość rozwoju w firmie energetycznej ze skandynawską kulturą organizacyjną.
Dodatkowo, wybranej osobie oferujemy:
interesujące doświadczenie w firmie nastawionej na innowacyjne rozwiązania i nowoczesne technologie
ciekawe i wymagające zaangażowania obowiązki mające znaczny wpływ na realizację strategii firmy
możliwość pracy wśród profesjonalistów
bardzo dobrą atmosferę współpracy w zespole
bogaty pakiet benefitów
Twoje kwalifikacje
Kandydaci na stanowisko Managera/ki Marketingu i Customer Experience powinni posiadać:
min. 10 lat doświadczenia w marketingu, w tym 5 lat na stanowisku kierowniczym
doświadczenie w prowadzeniu strategii marketingowych
znajomość nowoczesnych metodyk marketingowych (Growth Marketing, Agile Marketing, Data-Driven Marketing)
umiejętność zarządzania kampaniami omnichannel i marketing automation
biegłość w analizie danych marketingowych oraz wykorzystaniu narzędzi analitycznych (np. Google Analytics, Power BI)
umiejętność tworzenia skutecznych treści reklamowych i marketingowych
znajomość mediów społecznościowych - wykorzystywania platform społecznościowych do celów marketingowych
doświadczenie w zarządzaniu budżetem marketingowym i optymalizacji działań pod kątem ROI
umiejętność budowania relacji z kluczowymi partnerami oraz współpracy z działami sprzedaży i cyfrowych produktów
zorientowanie na biznes i wyniki, z uwzględnieniem perspektywy klienta
doświadczenie w kierowaniu i rozwijaniu ludzi
umiejętność podejmowania decyzji pod presją czasu
znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
O Fortum
Fortum to nordyckie przedsiębiorstwo energetyczne. Naszym celem jest dać energię światu, w którym ludzie, przedsiębiorstwa i natura wspólnie prosperują. Jesteśmy jednym z najczystszych producentów energii w Europie, a naszym działaniom przyświecają ambitne cele środowiskowe. Niezawodnie wytwarzamy i dostarczamy czystą energię oraz wspieramy przemysł w dekarbonizacji procesów i w rozwoju. Nasza podstawowa działalność w krajach nordyckich obejmuje efektywne wytwarzanie energii bez emisji CO2 oraz niezawodne dostawy energii elektrycznej oraz ciepła sieciowego dla klientów indywidualnych i biznesowych. Jesteśmy bezpiecznym i inspirującym miejscem pracy dla blisko 5 000 naszych pracowników. Akcje Fortum są notowane na giełdzie Nasdaq w Helsinkach. fortum.pl
Mamy nadzieję, że pomożesz nam dalej się rozwijać. Gwarantujemy Ci wzajemny szacunek oraz otwartą i szczerą komunikację.
W Fortum staramy się budować zróżnicowane zespoły, w których każdy czuje się włączony i traktowany równo.
Zainteresowany /-a?
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie do nas swojego CV za pośrednictwem narzędzia on-line, poprzez użycie przycisku "Aplikuj". Tylko aplikacje za pośrednictwem narzędzia on-line będą rozpatrywane.
W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt bezpośrednio z osobą odpowiedzialną za rekrutację: Anną Małolepszą-Kasner, Dyrektor Sprzedaży i Obsługi Klienta H&C Polska, e-mail: [email protected].
Klauzula RODO:
Na podstawie art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.4.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (znanego powszechnie jako RODO), informujemy, że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Fortum Power and Heat Polska sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Słonimskiego 1A, 50-304 Wrocław, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000033402, NIP 1181606467.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego.
Ma Pani/Pan prawo do: dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, prawo do żądania usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu oraz prawo do wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania Pani/Pana danych osobowych znajdzie Pani/Pan tutaj: https://www.fortum.pl/polityka-prywatnosci-kandydaci-do-pracy Zachęcamy do zapoznania się z pełną informacją na temat przetwarzania danych osobowych przez Administratora.
W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości związanych z niniejszą informacją, prosimy o kontakt na adres e-mail: [email protected]
Do aplikacji prosimy dołączyć wybraną klauzulę następującej treści:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Fortum Power and Heat Polska sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Słonimskiego 1A, 50-304 Wrocław jako administratora danych, moich danych osobowych zawartych w niniejszej aplikacji w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko Managera/ki Marketingu i Customer Experience".
Informujemy, że ma Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Uprzejmie informujemy, że bezpośrednio skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Fortum Poland
FöretagFortum Poland
Visa alla jobb för Fortum Poland