Att hitta jobb är enklare än någonsin med våra nya filter.Prova här!
Dstny

Delivery Coordinator (Hybrid, Stockholm & Göteborg)

OmrådeStockholm
Publicerad2024-03-15
Ansök senastÖppet tills vidare

Om jobbet

Som Delivery Coordinator spelar du en central roll inom organisationen genom att leverera nya och omförhandlade kunders tjänster. Du kommer att säkerställa en smidig leverans, definiera mål och tidsramar för leveransen, samt se till att tjänsterna implementeras korrekt och i tid för att ge kunderna bästa möjliga start.

Är det här du?

Vi söker en positiv, engagerad och självgående person med ett starkt kundfokus och som brinner för att leverera högkvalitativ service till våra företagskunder och partners. Du tycker om att anta nya utmaningar och är analytisk och noggrann i ditt arbete och strävar efter att utveckla dig själv och andra. Du har en mycket god kommunikationsförmåga på svenska och engelska i både tal och skrift. Du är en prestigelös lagspelare. Känner du igen dig i denna beskrivning, ja då är detta jobb för dig!

Är detta din nästa möjlighet?

De leveranser du hanterar kommer att vara av varierad art och komplexitet. Administration av licenser, abonnemang, konfigurering och kundutbildning är exempel på arbetsuppgifter du kommer att hantera i ditt dagliga arbete. Du kommer att arbeta både självständigt och i nära samarbete med dina kollegor, partner och kund.

Huvudsakliga arbetsuppgifter
  • Planera och ansvara för leveransen enligt avtal för nya och omförhandlade kunder
  • Genomföra relevant utbildning tillsammans med kunden
  • Konfigurera och driftsätta tjänster
  • Övervaka och säkerställa kvaliteten på levererade tjänster innan överlämning till eftermarknad
  • Upprätthålla dokumentation av leveransprocessen
  • Delta i kundmöten för uppstart, utbildning och avslut av leverans
  • Aktivt arbeta med förbättringar

Meriterande
  • Erfarenhet inom telekombranschen
  • Erfarenhet av telefonväxlar, gärna Telepo-plattformen
  • Erfarenhet om mobilnät
  • Arbetat mot B2B-kunder och återförsäljare
  • Starka muntliga och skriftliga kommunikationsfärdigheter i både svenska och engelska
  • Teknisk förståelse och kunskap för att kunna förstå kundens behov
  • Förmåga att utforma och leverera skräddarsydd kundutbildning på ett pedagogiskt sätt
  • Förmåga att säkerställa kvaliteten på levererade tjänster
  • Förmåga att samarbeta med olika avdelningar och team inom organisationen
  • Förmåga att ta initiativ och arbeta självständigt för att hantera problem och utmaningar
  • Erfarenhet av att bygga och upprätthålla starka och förtroendefulla kundrelationer under leveransprocessen
  • Förmåga att upprätthålla noggrann dokumentation av leveransprocessen

Vad erbjuder vi dig?

Söker du en dynamisk, innovativ och internationell arbetsplats som präglas av stark tillväxt? Då är Dstny ett företag för dig. Här får du en möjlighet att jobba i ett spännande bolag med stor framåtanda, samtidigt som vi har ett starkt fokus på välmående för medarbetare. Dstny erbjuder även goda utvecklingsmöjligheter och konkurrenskraftiga förmåner i form av friskvårdsbidrag, lunchkort, förmånscykel, försäkringar med mera!

Vad är Dstny?

Telekom-koncernen Dstny är en europeisk ledare och innovatör inom säker molnkommunikation baserat på dess kraftfulla och säkra mobile-first-produkter och UCaaS. Dstny ger över 2 miljoner företagsanvändare möjlighet att kommunicera, samarbeta och ge utmärkt kundservice. Företaget gör det möjligt för tjänsteleverantörer, kanalpartners och slutkunder samt tredjepartstjänster att frodas i deras molnbaserade ekosystem. Dstny, med huvudkontor i Bryssel, har 800 anställda i 7 europeiska länder och en förväntad årlig omsättning på nära 200 miljoner euro 2022. Kulturen är framåtanda med en can-do-attityd där alla är med och bidrar till ökad trivsel och för att skapa en härlig arbetsplats. Läs mer om företaget: www.dstny.se

Vi växer snabbt, men på ett hållbart och hälsosamt sätt. I vår organisation siktar vi på att skapa balans mellan människor, processer och system, och samtidigt ansluta oss till våra iCORE-principer:

Innovation- "I innovate to stay ahead"
Commitment- "I'm committed from start to finish"
Obsession for CX- "I'm obsessed with customer experience"
Respect- "I have respect for everyone's rhythm, values and talents"
Empowerment- "I empower the people around me"

Övrig information
  • Språk: Mycket god kommunikationsförmåga på svenska och engelska, både i tal och skrift
  • Omfattning: Heltid, provanställning på 6 månader tillämpas
  • Arbetsplats: Flexibelt med bas på Dstnys kontor i Stockholm eller Göteborg
  • Start: Omgående!
  • Rekryteringsprocess: Vi går igenom urvalet löpande och tjänsten kan tillsättas omgående om vi träffar rätt kandidat, så missa inte chansen och sök!
  • Kontaktperson: Sofia Hederstad 031-352 40 24 i Göteborg


Department Delivery - Dstny Sweden Locations Dstny Sweden AB , Göteborg Remote status Hybrid Remote

Dstny

FöretagDstny

Sök efter fler liknande jobb

Liknande jobb

Office Coordinator på deltid till PN Stockholm!

Professional Nord

Stockholm1/2 - 1/31