Att hitta jobb är enklare än någonsin med våra nya filter.Prova här!
Happirel AB

CX Solution Consultant - Zendesk

OmrådeStockholm
Publicerad2024-08-29
Ansök senast2025-02-15

Om jobbet

Nya äventyr väntar -Vi söker en ny kollega till HappiRel!Skaffa dig en snabb uppfattning

Vi söker dig som vill jobba med kundleveranser i olika projekt

HappiRel är en start-up, och detta är en roll med mycket frihet under ansvar

Vi levererar med expertis inom branschen

Du trivs på ett mindre företag, och värdesätter verkligen frihet och flexibilitet, och är proaktiv och engagerad

Vi jobbar nära våra kunder, kollegor och partners, Happy Relations är A och O i vår verksamhet

Vad gör vi om dagarna ? Vi är en svensk Zendeskpartner och vi hjälper företag att blir bäst i välden på kundservice. Vi implementerar och vidareutvecklar det tekniska, samt våra kunders arbetssätt och deras kundkommunikation. Dag ut och dag in jobbar vi med olika avdelningar (primärt kundtjänst/support) på olika företag och hjälper dom med sin CX och support/kundservice. Det kan vara allt från hur de ska kommunicera med sina kunder till hur de jobbar mest effektivt i sina processer, och däremellan pratar vi om integreringar till andra system, AI-botar, statistik, CX, och allt som hör till.

HappiRel - Advanced Zendesk Partner

Vilka är HappiRelVi är ett växande bolag och eftersom du kommer ombord tidigt på resan så är det inte bara en möjlighet, snarare en förväntan, att du likt oss vill vara med och driva bolaget framåt med allt vad det innebärFör oss är det viktigt att vi trivs och har kul på jobbet och med varandra. På riktigt. Vi tar snabba beslut och värdesätter vår frihet och flexibilitet väldigt högt. Som medarbetare på HappiRel behöver du förstå och anamma frihet under ansvar. Alla är med och påverkar, funderar och provpratar (som vi brukar säga). Vilka vi är och vad vi levererar, teamet och vår kultur - är otroligt viktigt, och det är de som skapar vår vibe.Som CX Konsultpå HappiRel kommer du att

Tillhöra leveransavdelningen på HappiRel och jobba med våra kundleveranser

Driva olika typer av projekt tillsammans med våra kunder

Onboarda nya kunder in i systemet (Zendesk)

Genomföra teknisk implementation, workshops & konsultation

Genomföra utbildningar för våra kunder; Behovsanpassade, Användar- och administratörsutbildningar i systeme

Hanterasupportärenden

Vad vi vill att du har

Flytande i både svenska och engelska, i tal och skrift

Erfarenhet av kundservice från ett ledarskaps- eller strategiskt perspektiv

Erfarenhet av distansarbete och förmåga att självständigt driva ditt egna arbete

Goda kommunikationsförmågor

Förmågan att lyssna på våra kunders behov, identifiera förbättringsområden och genomföra förändring tillsammans med kund

Annat meriterande är

Erfarenhet inom Zendesk eller andra ärendehanteringssystem

Tekniskt intresse och förståelse för digitala system

Erfarenhet av att planera, driva och slutföra projekt

Erfarenhet av konsultjobb

Förmåga att tänka utanför boxen samt kaffedrickare

Från kollegan Sarah"Jag valde HappiRel för att jag ville få vara en aktiv del i utvecklingen av företaget. Jag ville också ha utrymme att förbättra mina egna kunskaper. Men jag fick så mycket mer på köpet! Att vara kreativa och påverka, förbättra och förändra är hjärtat av vad vi gör varje dag. Inte bara i HappiRel, men tillsammans med alla våra underbara kunder. I allt detta så har vi även stort utrymme för fina och roliga stunder tillsammans, som gör jobbet extra roligt.HappiRel står inte bara för Happy Relations, men vi lever upp till det varje dag både i vårt team och med våra kunder. "

Happirel AB

FöretagHappirel AB

Sök efter fler liknande jobb

Liknande jobb

Strategisk HR-ledare sökes för nyckelroll - Gör skillnad i en dynamisk organisation!

Sway Sourcing

Stockholm1/13 - 8/7
Rekommenderat