Att hitta jobb är enklare än någonsin med våra nya filter.Prova här!
Sodajo Consulting AB

Administratör till projekt inom infrastruktur!

OmrådeStockholm
Publicerad2024-12-23
Ansök senast2025-01-22

Om jobbet

Är du en driven administratör som söker en ny utmaning inom infrastrukturområdet? Vi söker nu en skicklig administratör med erfarenhet av att samordna och koordinera arbetsprocesser för att bidra till ett stort och betydelsefullt projekt!

Hos vår kund, en ledande aktör inom infrastruktur, får du möjlighet att arbeta med varierande och utmanande arbetsuppgifter. I denna roll får du använda din erfarenhet av dokumenthantering och verksamhetsutveckling för att bidra till ett effektivare arbetssätt.

Vi söker dig som kan börja vid starten av 2025, men urval sker löpande - så skicka in din ansökan redan idag!

Information om tjänsten

I rollen som administratör kommer du att arbeta tätt tillsammans med sektionsledningen och projektets olika intressenter. Din vardag kommer att innehålla uppgifter såsom diarieföring, dokumenthantering, mötesplanering och förbättring av administrativa processer. Dessutom kommer du att driva mindre utvecklingsprojekt och bidra till att effektivisera arbetssätt inom teamet.

Du kommer att vara anställd av Sodajo Consulting och arbeta som konsult hos vår kund. Vid ett lyckat samarbete kan du på sikt erbjudas anställning direkt hos dem.

Du erbjuds

Möjlighet att arbeta långsiktigt och utvecklas inom ett ledande företag i infrastrukturområdet.

Att få vara med och bidra till utvecklingen av ett stort och samhällsviktigt projekt.

Ett dynamiskt arbetsklimat med möjlighet att utveckla dina administrativa och koordinerande färdigheter.

En central roll där din kompetens är avgörande för projektets framgång.

Arbetsuppgifter

Rollen är bred och varierande med fokus på administration och processutveckling. Dina uppgifter kommer bland annat att inkludera:

Diarieföring och hantering av dokumentation i projektets diariesystem.

Planera och delta i möten samt skriva minnesanteckningar och sammanställa rapporter.

Stötta sektionsledningen i att samordna sektionsmöten och andra viktiga aktiviteter.

Planera och hantera onboarding- och offboarding-processer enligt etablerade rutiner.

Driva förbättringsprojekt för att utveckla och effektivisera arbetssätt och verktyg.

Vi söker dig som

Har en eftergymnasial examen inom administration, ekonomi, teknik eller motsvarande.

Har några års erfarenhet av en samordnande eller koordinerande roll som innefattar administrativa och operativa uppgifter, inklusive att skriva minnesanteckningar och sammanställa rapporter.

Flytande svenska och engelska i både tal och skrift.

Dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas i rollen. Vi söker dig som är strukturerad, självgående och initiativrik. Du trivs i en dynamisk miljö och har lätt för att samarbeta med olika intressenter. Din problemlösningsförmåga och ditt prestigelösa sätt att hantera utmaningar gör dig till en värdefull resurs i teamet! Vi söker även dig som kan starta redan i mitten på januari, så var snabb med att skicka in din ansökan, då vi tillämpar löpande urval.

Startdatum: Omgående

Tjänstens omfattning: Heltid

Stad: Stockholm

Urval: Sker löpande

Kontakt

Är du den vi söker?

Tveka inte att skicka in din ansökan!

Vid frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:

Sofie Jonsson

[email protected]

076 146 45 34

Sodajo Consulting AB

FöretagSodajo Consulting AB

Liknande jobb

Teknisk administratör inom Master Data

Emploid AB

Malmö1/10 - 8/7
Rekommenderat